به وبلاگ بازیکنان خوش آمدید.

به وبلاگ بازیکنان خوش آمدید.

درباره وبلاگ


با سلام دوست عزیز.لطفا بدون نظر دادن از وبلاگ خارج نشوید!

نويسندگان

لینکهای مفید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 46936
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 46936
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

بیوگرافی زلاتان ابراهیمویچ

 

زلاتان در سوم اکتبر 1981 در شهر مالمو به دنیا آمد پدر او شفیق و مادرش پورکا که هر دو مسلمان و اهل بوسنی و هرزه گوین می باشند .
خانواده زلاتان در سال 1978 در زمانی که جام جهانی آرژانتین در حال برگزاری بود به کشور سوئد مهاجرت کردند . و بعد از دو سال به تابعیت سوئد در آمدند . پدر زلاتان در مورد زندگیش می گوید : من هرگز به خاطر آنچه به دست آورده ام ، گذشته خود را فراموش نمی کنم که چه کارهای سخت و پستی در سوئد انجام دادم و می دانستم که خداوند پاسخ سختی های ما را خواهد داد.
یورکا مادر زلاتان نیز در مورد پسرش می گوید : هر بار را در تلویزیون می بینیم که موفق می شود گل بزند به خود می بالیم که تلاشهای ما امروز نتیجه داده است و همیشه به خاطر این موفقیت خداوند را شکر می کنیم .
زلاتان در محله اسکانلان بزرگ شد و به خاطر قد بلندش در 15 سالگی به بسکتبال روی آورد . اما در سال 1996 در جام ملتهای اروپا چون تیم سوئد غایب بود از تلویزیون شیقته بازی بازیکنانی چون آلن شیرر و پاتریک کلایورت شد ، همچنین او عاشق بازی ستاره معروف سوئد، هنریک لارسن در جام جهانی 1994 بود .
او توانست در 15 سالگی وارد باشگاه معروف مالمو شد و خیلی زود توانست استعداد خود را در فوتبال نشان دهد . همچنین او به علت اصلیت بوسنی اش توانست به مدت 2 سال در تیم نوجوانان و جوانان و حتی تیم ملی B بوسنی بازی کند و ملی پوش شود .
او با قد بلندش و شمع گلزنی بالایش فارگو پانچسف گلزن سابق و معروف تیم یوگسلاوی را در اذهان زنده می کرد ، اما تصمیم نهایی او و قبولی ملیت سوئد بسیاری از هموطنان واقعی اش را ناراحت کرد .
در سال 1999 آرسن وانزه مربی تیممصرانه خواهان استخدام زلاتان بود اما هرگز موفق نشد تا اینکه زلاتان در 22 مارچ 2001 با رقمی حدود 8/7 میلیون یورو سرانجام به باشگاه آژاکس آمستردام پیوست و زیر نظر رونالد کومان بسیار در فوتبال پیشرفت کرد . او توانست با فوتبال خوب خود و گلزنی هایش عملا به یک ستاره در لیگ و و بدل گشت او طی 74 مسابقه که در مدت دو سال برای آژاکس انجام داد 35 گل به ثمر رساند .
زلاتان توانست با تیم ملی سوئد به 2004 راه یابد او با خود به تیم ایتالیا پیش از پیش فروش زلاتان نشدند .ایتالیا پیوست . بازی های خوب و تماشایی زلاتان در تورین ایتالیا از کرد . در همین سال باشگاه رئال مادرید پیشنهاد عجیب 70 میلیون یورویی خود را برای به خدمت گرفتان زاو یک فوق ستاره ساخت و او را در سال 2005 به عنوان کاندیدای بهترین بازیکن سال مطرح لاتان مطرح کرد که با وجود مبلغ هنگفت پیشنهاد اما سران باشگاه حاضر به و در این باره می گوید : من فکر می کنم اگر بخواهم ، در همین یوونتوس هم می توانم به قهرمانی در اروپا و جهان برسم و بر ای این کار فقط باید تلاش خودم را بیشتر بکنم . اما سقوط یوونتوس به دسته ذو ایتالیا بع علت تبانی و مشکلات زلاتان با این تیم باعث شد تا با قرار دادی به مبلغ 24 میلیون یورو زلاتان به تیم اینتر میلان بپیوندد .
زلاتان خود نیز چندان تمایلی به حضور در جمع نداشت مورد توجه قرار گرفت زلاتان همراه تیم سوئد در یک چهارم نهایی به تیم خوب هلند برخورد کردند و نتواستند از پس حریف براید و با جام خداحافظی کردند . اما یورو 2004 برای زلاتان مانند پله ای بود به سمت صعود او در 31 اوت 2004 با قرار دادی به ارزش 19 میلیون یورو به تیم معروف
زلاتان در اینتر یه ستاره بود و گلهای زیادی هم زد حالا دیگه تو اینتر هم نمود و رفت به بارسلونا....
اما در بارسا با وجود تعدد مهاجمان نتونست موفقیت زیادی بدست بیاورد و دوباره به میلان برگشت .میلانی که این روزها حال خوشی ندارد ونتایج ضعیف بدست اورده . . .


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • استپ سافت
  • دانلود افزار